fbpx

הליך פשיטת רגל

הליך פשיטת רגל יכול לשנות חיים, כולנו מכירים את זה: אנחנו עובדים קשה ומנסים לעשות הכול כדי שלא יחסר לנו דבר. רוצים לדאוג לכך שלמשפחה שלנו יהיה את כל מה שהיא צריכה ולפעמים בשביל זה אנחנו גם לוקחים סיכונים גדולים מידי (חדלות פירעון).
התוצאות לא מאחרות להגיע כי לעיתים קורה שאנחנו לא לגמרי מצליחים להתמודד עם המצב, לוקחים הלוואות, נכנסים לחובות ומוצאים את עצמנו יום אחד מתמודדים עם נושים ועם כינוס נכסים (חוק שיקום כלכלי).
זה נשמע לכם מוכר ואתם כבר לא יודעים מה לעשות בנידון?
לא רואים את האור וזקוקים לעזרה?
אם כך, בהחלט יכול להיות שהאופציה של פשיטת רגל יכולה לעזור לכם. אומנם בוודאי לא תכננתם את המצב הזה בעבר, אך כדאי לדעת שהרבה פעמים הליכי פשיטת רגל יכולים לעזור לחייב לשפר את חייו ולהתחיל מאפס למרות החובות הכבדים.

הליך פשיטת רגל יכול לשנות חיים

הליך פשיטת רגל יכול לשנות חיים​ לטובה

מבחינת הנושים הליך כזה מאפשר לכנוס את הנכסים בצורה מסודרת יותר, מה שמוביל בסופו של דבר לשיפור במצב עבור כולם (אולי יעניין אתכם לקרוא על – פשיטת רגל החוק החדש).​

הליך פשיטת רגל יכול לשנות חיים וכמובן שכאשר חושבים על הליך כמו פשיטת רגל לא באמת חושבים על משהו שאפשר להתמודד איתו לבד, שכן בדיוק בשביל זה יש עורכי דין שלמדו את התחום ושיכולים לסייע בו בצורה מקצועית (ביטול הליך פשיטת רגל).
עורך דין פשיטת רגל שלמד את המקצוע, רכש בו ניסיון וצבר מוניטין הוא אדם שמכיר את התחום הזה לעומק. לכן כדאי לכם להתחיל לחפש עוד היום עורך דין פשיטת רגל, כי מה פתאום שתנסו להתמודד מול מערכת המשפט לבדכם?
עו"ד כזה הוא אדם שיוכל להקשיב לכם, להבין איפה אתם עומדים, איך הגעתם למצב הזה ובעיקר: מה אפשר לעשות בנידון.

עורך דין פשיטת רגל שיוכל לעזור בתהליך

קחו עו"ד פשיטת רגל מגיע עם המלצות!
אם חשבתם לרגע לבחור עו"ד פשיטת רגל בצורה שרירותית ובלי להשקיע בכך מאמץ ומחשבה, כדאי שתדעו אתם טועים. עדיף לבחור עו"ד שכולם מכירים וזה אומר ששווה לבדוק פרמטרים כמו:

  • ממתי הוא עוסק בתחום?
  • האם יש לו הרבה הצלחות שהוא יכול להוכיח מהעבר?
  • האם מי שכבר קיבל ממנו שירות יצא לגמרי מרוצה?
  • האם יש לגביו המלצות רבות?

האם שכר הטרחה שלו הגיוני ביחס לסיטואציה שאיתה אתם מתמודדים?
לא כל עו"ד שעוסק בתחום של פשיטת רגל יוכל לתת לכם את הכי טוב שאפשר בתחום הזה ולכן טוב תעשו אם תבדקו בשבע עיניים אל מי אתם מתקשרים (עיכוב הליכים בפשיטת רגל). הרבה פעמים עו"ד מוצלח יוכל לעזור לכם בצורה משמעותית ביותר ולכן שווה להשקיע בבחירת איש המקצוע שלכם.

​גם אתם בתהליך פשיטת רגל אל החופש ? לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות – לחצו כאן

הינכם מוזמנים ליצור עימי קשר בדרכים הבאות
או השאירו מספר טלפון ואחזור אליכם בהקדם