fbpx

מחיקת חובות

יש פתרון טוב למחיקת חובות, בעלי חוב רבים מוצאים עצמם מתמודדים עם חובות רבים ועם מספר רב של בעלי חוב הדורשים מהם להיפרע מחובם. לעיתים אותם בעלי חוב מפעילים נגד החייבים עיקולים על חשבונות בנק ועיקולים על משכורת, הגבלות על יציאה לחו"ל ועל רישיון הנהיגה וזאת באמצעות  תיקי הוצאה לפועל שנפתחו כנגדם.
הליך פשיטת רגל יכול לעזור לבעל חוב לסגור את כל החובות ולהתחיל מחדש בחייו ללא חובות.
הליך פשיטת רגל הוא למעשה הליך המסדיר את כל חובותיו של החייב בצורה מרוכזת ויעילה באמצעות בית המשפט הבוחן את מצבו הכלכלי של כל חייב.
בית המשפט מאפשר מצד אחד, את שיקומו של החייב ומעניק לחייב הזדמנות לפתוח דף חדש בחיים, ומצד שני מאפשר לנושי החייב להיפרע מחובותיהם באופן מהיר ויעיל על ידי קבלת סכום מסוים מהחייב תוך התחשבות במצבו הכלכלי (חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי).

האם יש פתרון טוב למחיקת חובות? בשורות הבאות נסקור זאת

מחיקת חובות

מחפשים פתרון מושלם עבור מחיקת חובות

  • הפסקת כל ההליכים המשפטיים כנגד מגיש בקשת פשיטת רגל
  • ביטול כל ההגבלות על רישיון הנהיגה (חוק שיקום כלכלי).
  • אפשרות לפתוח חשבון בנק וקבלת כרטיס אשראי.
  • אף בעל חוב לא יכול לעקל את המשכורת.
  • קיימת אפשרות לצאת לחו"ל בתנאי של העמדת שני ערבים עד לחזרה לישראל.
  • ניתן לנהל עסק במסגרת עוסק מורשה.
  • קבלת הפטר מכל החובות תוך שנה וחצי ופתיחת דף חדש בחיים.

כאשר אדם נמצא בהליך פשיטת רגל לא ניתן לפעול כנגדו בהליכי הוצל"פ באף תיק. גם אם אדם כלשהו רוצה להגיש תביעה חדשה, עליו לקבל אישור מבית המשפט. הליך פשיטת הרגל מקנה שקט למי שחייב כסף ומאפשר לו לגייס כספים לצורך הסדר עם הנושים.
כך בעצם נחסך מהחייב כאב הראש הטורדני והמציק אשר כרוך בניהול יום יומי של תיקי הוצאה לפועל מול נושים רבים.
ניהול נכון של הליכי פשיטת הרגל מזכה את החייב בצו הפטר מחובותיו, ומהווה "קרש הצלה" של החייב (מומלץ לקרוא גם בנושא – חוק חדלות פירעון החדש). הליך פשיטת הרגל מגיע לקיצו  על ידי מתן צו הפטר שניתן על ידי בית המשפט שבו נוהל תיק פשיטת הרגל.
באמצעות אותו צו ההפטר ניתן לסגור את כל תיקי ההוצאה לפועל שנפתחו נגד החייב ועם סגירתם מתבטלים כל ההליכים שנקטו במסגרת הליכי ההוצאה לפועל.

יתרונות פשיטת רגל לגבי מחיקת חובות

הליך פשיטת רגל לאדם פרטי מאפשר לאדם השקוע בחובות, לצאת לדרך חדשה כאשר כל חובותיו נמחקו וזאת לאחר שחובותיו הוסדרו מול הנושים.
כמות פושטי הרגל בישראל גדלה משנה לשנה, שכן פושטי הרגל "גילו" את האפשרות למחוק את חובותיהם בתשלום סך של 10% מהחוב הכולל, ולפעמים גם בסכום פחות מ-10%.
בסוף שנת 2016 היו 55,900 פושטי רגל הרשומים במערכת המשפט בישראל. בשנת 2017 הצטרפו כ-22,000 פושטי רגל לרשימת פושטי הרגל, בתיקים חדשים.
מדי שנה יותר מ-10,000 פושטי רגל מקבלים הפטר מחובותיהם ומתחילים בחיים חדשים ללא חובות.
עצם העובדה שכמות גדולה של פושטי רגל מופטרים מחובותיהם מידי שנה, מראה כי ההליך הינו נכון ומסייע לפושטי הרגל.
לבירור ויעוץ אודות הליך פשיטת רגל והפטר חובות ניתן לפנות אל עורך דין פשיטת רגל רונן מטלון המתמחה בתחום זה למעלה מ-22 שנים. ייעוץ ראשוני יינתן ללא עלות כלשהי.

ליצירת קשר וקבלת מידע נוסף על הליכי פשיטת רגל וטיפול בתיק פשיטת רגל – לחצו כאן

הינכם מוזמנים ליצור עימי קשר בדרכים הבאות
או השאירו מספר טלפון ואחזור אליכם בהקדם