fbpx

עו"ד פשיטת רגל לעסקים

פשיטת רגל היא אומנם תהליך שאיש לא רצה להימצא בו אך בסופו של דבר לרבים מאיתנו אין ברירה.
העובדות מוכיחות בשטח שכל אחד מאיתנו עלול להיקלע לחובות בגלל סיבות אחרות, בין אם זה עסקים שלא התנהלו כשורה ובין אם זה כל סיבה אחרת של ניהול הכלכלה בצורה לקויה (חוק חדלות פירעון דברי הסבר).

עו"ד פשיטת רגל לעסקים

עו"ד פשיטת רגל לעסקים יחסוך לכם את הבירוקרטיה

לכן, אם גם אתם כבר לא יודעים איך לשלם את כל מה שאתם חייבים ואם אתם רוצים שאין לזה סוף, הגיע הזמן שתתייעצו עם עו"ד פשיטת רגל.
עורך דין פשיטת רגל לעסקים הוא האדם שממנו תוכלו לקבל עזרה וסיוע והוא גם האדם שיוכל לעזור לכם להחליט האם אתם רוצים ללכת בכיוון הזה.
חשוב להבין שלהיות אדם שמוכרז כפושט רגל זה עניין שיש לו כמובן מבחיר וזה סטאטוס שמגיע עם הרבה הגבלות אך זו גם הדרך להתחיל מחדש.​

זה לא במקרה שבישראל של ימינו יש כל כך הרבה תיקי פשיטת רגל שכן יש בכך גם לא מעט יתרונות (מומלץ לקריאה – פשיטת רגל החוק החדש).
אומנם זה נכון שהחשבונות שלכם יהיו מוגבלים וזה בהחלט נכון שלא תוכלו לקנות כל דבר שתרצו אך יש בכך גם כמה דברים חיוביים. ראשית, הנושים לא יוכלו לרדוף אתכם עוד ועוד ושנית, זו תהיה הזדמנות לאפס את הסיטואציה שאליה הגעתם באמת בתום לב. חשוב להבין שכאשר אתם פונים אל עו"ד פשיטת רגל לעסקים אתם באמת חייבים להסביר לו את הסיטואציה כפי שהיא שכן רק כך הוא יוכל להבהיר לכם עד כמה הסיכויים שלכם גדולים או לא (הכרזת פשיטת רגל – כלזכות).
כלומר, לא כל בקשה שמונחת בפני בית המשפט נענית בצורה חיובית ולכן יש לבדוק כל מקרה לגופו ולהתייעץ עם עורכי הדין הכי טובים שיש בתחום הזה.

עדיין מתלבטים?

אם יש לכם התלבטות לאיזה עו"ד פשיטת רגל אתם חושבים לפנות בהחלט ניתן להבין זאת כי בסופו של דבר לא כל עוה"ד מגיעים עם שנים רבות של ניסיון והמלצות. חשוב לבדוק לא רק מתי סיים עוה"ד את הלימודים שלו אלא גם ממתי הוא החל את העבודה בפועל ומי האנשים שיכולים להמליץ עליו.
זה שאתם יכולים לקרוא היום המלצות על עורכי הדין השונים באינטרנט זה טוב ויפה אך האם עצרתם לבדוק מי האנשים שכתבו את ההמלצות האלה והאם הן אמינות?
תמיד כדאי לדבר פיזית עם אנשים שכבר קיבלו שירות מהעו"ד פשיטת רגל שאליו אתם חושבים לפנות ושווה להשקיע בכך לפחות כמה דקות.

לקביעת פגישת ייעוץ משפטי בנוא פשיטת רגל לעסקים – לחצו פה.

הינכם מוזמנים ליצור עימי קשר בדרכים הבאות
או השאירו מספר טלפון ואחזור אליכם בהקדם