fbpx

עורך דין פשיטת רגל בתל אביב

תבדקו פעם בסטטיסטיקות של בתי המשפט מהו ההליך הכי נפוץ בהם ואנו בטוחים כי תגלו כי התשובה לכך היא פשיטת רגל. נראה כי מכת פשיטות הרגל הפכה לכה נפוצה ונראה כי רבים בוחרים בדרך זו בכדי להתגבר על קשיים כלכליים שבהם הם מצויים (כל מה שרצית לדעת על פשיטת רגל – וואלה).
אין ספק כי מדובר בהליך הכרחי שפעמים רבות מהווה את האופציה היחידה לאנשים רבים בכדי להתגבר על בעיות כלכליות שבהם הם מצויים ולהתחיל תהליך של שיקום כלכלי.
עול החובות הוא עול קשה המשפיע על כל פן בחיינו ומוביל לקשיים רבים ולבעיות רבות ואת זאת חשוב לזכור. רק מי שהיה חייב כסף שאותו לא היה יכול להחזיר יודע עד כמה מדובר בבעיה כואבת היכולה להוביל אדם אל קושי עצום.
תאמינו לנו כי אף אדם לא רוצה להיקלע לחובות ובטח שלא לפשיטת רגל אך לעתים זו הדרך היחידה שעומדת בפני אותו אדם וזוהי הדרך היחידה לפצוח בדף חדש.
על כן יש להסתכל בחיוב על ההליך של פשיטת רגל ואנו צריכים להבין כי הליך זה הוא חבל הצלה בשביל אנשים רבים ואת זאת יש לזכור.

עורך דין פשיטת רגל בתל אביב

הדרך של רבים להתחיל דרך חדשה

כאשר אתם פונים אל עורך דין פשיטת רגל בתל אביב או בכל עיר אחרת אתם צריכים לבקש ממנו הסבר על כל ההליך של פשיטת רגל וזאת בכדי להבין את הנושא לעומק.
אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים להכיר הוא הנושא של צו ההפטר.
מהו צו הפטר?
ומדוע הוא כה חשוב?
אם כן צו הפטר למעשה מאפשר לבית המשפט לקבוע שפושט הרגל החזיר את כל החובות עליהם הוסכם בהליך פשיטת רגל.
כך פושט הרגל יכול לחזור לחייו הרגילים והוא לא צריך לחשוש שמא הוא יהיה חייב כספים רבים. אין ספק כי צו הפטר הוא דבר מבורך וכל פושט רגל צריך להכיר את הצו מכיוון שהוא מספק דבר שאליו אפשר לשאוף.

מהו צו הפטר ולמה זה משנה לעו"ד פשיטת רגל בתל אביב?

עליכם להבין כי צו הפטר לא ניתן אוטומטית אלא הוא מחייב פנייה אל בית משפט ובקשה לקבלת הצו.
על כן בכדי לקבל את הצו מומלץ לכם לפנות אל עורך דין פשיטת רגל שייצג אתכם לכל אורך ההליך של פשיטת הרגל ויבטיח כי תקבלו את הצו במהירות הגדולה ביותר שיש וללא עיכובים או בעיות.


לקבלת ייעוץ משפטי לפני הליך פשיטת רגל ללא התחייבות – לחצו כאן

הינכם מוזמנים ליצור עימי קשר בדרכים הבאות
או השאירו מספר טלפון ואחזור אליכם בהקדם