fbpx

עורך דין פשיטת רגל תל אביב

כל מי שרוצה להצליח בחיים צריך לקחת סיכונים. אי אפשר להרוויח הרבה כסף או להגיע לרווחה כלכלית מלשבת בבית ולא לעשות כלום.
היוזמה והרוח החופשית הם אשר עומדים בבסיס הדמוקרטיה הישראלית והם מהווים ערכים חשובים מאין כמותם שיש להגן עליהם ולשמור עליהם בכל מחיר (עורך דין חדלות פירעון).
תודות ליזמים הכלכלה הישראלית התפתחה בצורה מדהימה והפכה לאחת הכלכלות המובילות בעולם.
אך לא ניתן להתעלם מהעובדה כי כל מי שלוקח סיכונים יכול להיקלע לבעיות כלכליות קשות ביותר ולהפסיד את כל נכסיו (הרפורמה החדשה בפשיטת רגל).

עורך דין פשיטת רגל תל אביב

שימו לב להתמחות של עורך דין פשיטת רגל תל אביב

אז מה עושים?
מכיוון שאנחנו רוצים להבטיח כי אנשים ימשיכו לקחת סיכונים אנחנו צריכים לספק להם הגנה מקיפה ולאפשר להם להתאושש ממפולות כלכליות. על רקע זה ברור מדוע עורך דין פשיטת רגל תל אביב הוא תפקיד משמעותי ביותר שיש לתת עליו את הדעת.
אתם חייבים להבין כי עורך דין פשיטת רגל מספק הגנה מקיפה ליזמים ובעלי עסקים ומבטיח כי במקרה של קריסה כלכלית היזם יזכה להגנה משפטית אשר תאפשר לו לאחר מספר שנים לצאת מהבעיה שאליה הוא נקלע (מומלץ לקרוא גם על – שיקום כלכלי).

עורך דין פשיטת רגל בתל אביב חייב להתמחות בתחום של פשיטת רגל ועליכם להבין כי אתם לא יכולים לפנות אל כל עורך דין שייצג אתכם.
אתם צריכים להיות בטוחים כי העורך דין מתמחה בפשיטת רגל ומכיר את ההליכים הללו לעומק בכדי להבטיח כי הייצוג יהיה הטוב ביותר שיש והאיכותי ביותר שיש (פשיטת רגל חברה).
אם תפנו אל עורך דין המתמחה בחוזים או במשפט מסחרי הרי שאין ספק שהוא לא יוכל לעזור לכם ואין ספק כי לא כדאי לכם לבחור בו לייצג אתכם ("איש צעיר מבקש פשיטת רגל? שילך לעבוד ויחזיר את החוב" – מאמר מכלכליסט).

אתם חייבים להבין כי התחום של פשיטות רגל הוא תחום בפני עצמו המחייב מומחיות רבה והכרה של התקדימים השונים ושל החוק הקיים וזאת בכדי להבטיח כי הזכויות שלכם תישמרנה בבית המשפט.

משרד עורך דין מטלון הטובים בתחום פשיטת רגל

משרד מטלון הינו משרד עורכי דין בעל ניסיון של יותר מ-24 שנים בתחום פשיטת רגל, גביית חובות, תביעות בנקים, חשבונות מוגבלים, חדלות פירעון וגביית כספים.

המשרד מעניק ליווי ויעוץ ללקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים, משרדינו מתמחה בייצוג חברות ציבוריות  ובמהלך השנים טיפלתי במספר רב של תיקי פשיטות רגל מורכבים של חברות בינוניות וגדולות בצורה הטובה ביותר והמקצועיות עם צוות מיומן מאחורי.
אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר עוד היום וניפגש לפגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות כדי שאשמע ממכם את פרטי המקרה לעומק ואעזור לכם בצורה הטובה ביותר (תביעת חוב בפשיטת רגל).

הינכם מוזמנים ליצור עימי קשר בדרכים הבאות
או השאירו מספר טלפון ואחזור אליכם בהקדם